Enterprise Service Management helpt je vooruit!

Wat als je alle servicevragen vanaf één plek kon beantwoorden? Geen zoektocht meer naar het juiste kanaal of persoon, maar één vlotte toegang tot jouw IT, HR en facilitaire diensten. ESM verbetert de samenwerking met én binnen jouw team, maar geeft ook een positieve weerslag op jouw klanttevredenheid, operationele kosten en servicekwaliteit.

Voordelen van gecombineerde dienstverlening

Hogere klanttevredenheid

  • Eenduidig servicepunt
  • Meer transparantie
  • Betere klantervaring

Vlottere samenwerking

  • Communicatieboost
  • Stimulans voor kennisdeling (best practices, taken, workflows, …)
  • Betere klantondersteuning

Kostenefficiëntie

  • Hogere ROI, lagere kosten
  • Daling werkdruk zorgt voor daling operationele kosten
  • Minder nood aan afdelingsspecifieke tools

Hogere service kwaliteit

  • Bundelen competenties en capaciteiten van je teams
  • Snelle probleemoplossing
  • Meer tijd voor knowledge centered service

Onze mensen maken het verschil!

Onze service management professionals hebben een sterke kennis van IT- en dienstverleningsprocessen. Axians verzorgt haar consultancy trajecten volgens de ITIL4 methodologie. Ons team beoordeelt, identificeert en zoekt naar dé juiste oplossing voor uw organisatie. We assisteren je van bij de start met ITSM best practices en helpen je organisatie bij het stroomlijnen van jouw servicemanagement processen. 

 

Onze producten

Axians is Atlassian Solution Partner, gespecialiseerd in Enterprise Service Management oplossingen. Door ons Lansweeper partnership kunnen we jou een uitgebreide en geïntegreerde IT Asset Management solution opleveren.

Adios, bad service management!

Ik wil een gratis demo!